ארונות אמבטיה ושירותים

איך לבחור ארון שירות למקלחת

איך לבחור ארון שירות למקלחת

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

חדר הרחצה הוא ממלכת הרגיעה של הבית, המקום האולטימטיבי להתרעננות, לצבירת כוחות ואנרגיות מחודשות, להרפיה.
בשנים האחרונות ניתן להבחין בהשקעה חסרת תקדים בחדרי רחצה מבחינת חומרי גלם משובחים, פתרונות מתקדמים ועיצוב מרהיב אשר הופכים את החלל לכה נחשק ומשמעותי בסביבת המגורים.

אמצעי אחסון מהווים חלק בלתי נפרד מסידור וארגון המרחב ופריט דומיננטי מאוד הוא ארון שירות למקלחת – יחידת אחסון שנועדה לאפסן את כל מה שרוצים לשמור בחדר הרחצה אך בצורה סמויה שלא תחסום את המרחב או תעמיס.
ארון המקלחת גם בעל נוכחות אטרקטיבית במראהו ויכול לתרום מעצם קיומו לאסתטיקה של החדר. לפניכם מספר דגשים בעת בחירת ארון שירות למקלחת:

שאלה של גודל

הגודל של הפריט הוא פונקציה של מספר גורמים: ראשית, השטח הנתון בחדר עצמו שיכול לאפשר את הצבתו בדרך נוחה, שאינה חוסמת את המעבר. שנית, התכולה המיועדת לאחסון. כדאי לבחור פינה או אזור נוחים לפריט זה וכן למדוד היטב את השטח על מנת להחליט מה יהיה גודלו של הפריט כאשר יש השפעה גם לצורניות שלו – עגולה ורכה ש"תשבור" את הקווים הליניאריים במרחב או ישרה וסימטרית, או אם מדובר בצורה משולשת שתתפקד בתור שידה פינתית, זאת בהתאם לפריסה של החדר וליתר המרכיבים בחלל – אמבטיה, מקלחון, שירותים. התייחסו במפרט הטכני גם לגודל כל תא אחסון בנפרד וגם לפריט במלואו על מנת להבין מה הרוחב, האורך, הגובה ביחס לתקרה וכמובן, העומק.

סוד החומרים

החומרים מהם עשוי הארון אף הם משחקים תפקיד משמעותי בהשגת העמידות המרבית במיוחד בחלל שנוטה בקלות לרטיבות וכן בתוחלת החיים של הפריט בתנאי שטח אלה.
בדקו את יכולת התחזוקה והניקיון של הפריט – האם אפשר לנקות בקלות במטלית לחה וכדומה. כמו כן, שימו לב לעובי ולעמידות של הארון.
אגב, חומר הגלם הנבחר גם מקרין על המראה של הארון וכאן תלוי בסגנון המבוקש – מודרני תעשייתי, קלאסי מעודן, שקוף ואוורירי במיוחד לחללים צרים וצפופים עשויים מזכוכית. ישנם גם דגמים בעלי מסגרת ואחרים אווריריים יותר נטולי מסגרת. אם חשקה נפשכם להוסיף נגיעה של חמימות, יתכן שתעדיפו דגמים עשויים מבקבוק טבעי וישנם גם דגמים שמחברים בין כל מני חומרים מלאכותיים עם טבעיים.

קסם הצבע

המוצרים השונים לאחסון בחדר הרחצה מוצעים בפלטת גוונים מגוונת שגם היא משפיעה על המראה הסופי. צבעוניות בהירה יוצרת מראה נקי ופתוח לעומת מראה כהה דרמטי ודומיננטי יותר בחלל.
ניתן לבחור דגמים שמחברים בין גוון כהה לגוון בהיר, פרספקס שקוף, גימור מאט או מטאלי בשיק יותר עתידני – תלוי בקונספט הכללי של חדר הרחצה הביתי.

סוג הדלת

אופן הפתיחה והסגירה של הארון מהווה שיקול נוסף בתהליך קבלת ההחלטה. מעבר לכך אם תרצו דלת שקופה שחושפת את תכולת הארון שאלו את עצמכם האם תרצו דלת ציר או דלת נגללת ואם מדובר בפתיחה החוצה כדאי לוודא שלא נוצרת חסימה של החלל ומתאפשרת גישה נוחה. אל תשכחו את נושא הבטיחות – יציבות הארון, מוטות אחיזה, איטום בפני חדירת מים.

מה כולל הפריט?

ישנם פריטים שניתנים לתלייה ואחרים להצבה על הרצפה, אפשר למצוא גם דגמים בעלי רגליים שמאפשרים ניידות מקסימלית בחלל או בעלי רגליים דקורטיביות שתורמות לאסתטיקה וכן דגמים המאובזרים בפנים לארגון מקסימלי. כמו למשל, במוטות תלייה למגפות או מידוף פנימי ואפשר להוסיף תאורה פנימית ואביזרי אחסון נוספים כמו סלסלות ומגירות לחומרי ניקוי וכדומה. התייחסו גם לאופן ההרכבה והאם המוצר פשוט יחסית להרכבה ותוך כמה זמן מוערך תהליך ההרכבה.

מעוניינים בפרטים נוספים?

חייגו אלינו

או

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

תפריט נגישות אתר

Michal.webp

מיכל

נראה/תה לאחרונה לפני 3 דק'

נציג/ה:

היי 👋
אנחנו זמינים עבורך לכל שאלה גם בוואטסאפ

עכשיו

Img5 1.png