ארונות אמבטיה ושירותים

אמבטיה קטנה ? מצאנו פתרון מושלם בשבילכם

אמבטיה קטנה יש לנו פתרון בשבילכם

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

חדרי רחצה קטנים הם בעיה נפוצה בבתים רבים. הם צפופים, לא נוחים ולא תורמים לקלסטרופוביה שלנו. אבל עם מעט תכנון ויצירתיות אפשר לשדרג גם חדר אמבטיה קטן ולעשות ממנו מקום נעים ומזמין. אביזר נהדר להגדלה חסכונית של חדרי אמבטיה שיימנע מכם לשבור קירות, הוא מראות. מראות מוסיפות אור לכל חדר אמבטיה, מעצימות את תחושת העומק בו ונותנות אשליה של גודל ושל מרחב. רוצים להגדיל את חדר האמבטיה שלכם? זה בידיים שלכם; או ליתר דיוק – זה במראות שלכם. הינה כל מה שאתם צריכים לדעת.

מראות מעוצבות לחדרי אמבטיה

  • כדי לבחור את המראה המתאימה לחדר האמבטיה אתם צריכים לשים לב לסגנון העיצוב בחדר ולגודלו. אם אתם רוצים להוסיף לחדר אור ועומק, תלו על הקיר מראה עגולה. אם אתם רוצים להוסיף שטחי אחסון ולייצר תחושה של מרחב, תלו על הקיר מראה מעוצבת עם מדף. ואם אתם רוצים להוסיף באז תוסס לחדר הכי פעיל בבית, מראה עם מסגרת ייחודית תעשה את העבודה. צבעים בהירים יעמיקו את המרחב וידגישו את התאורה הטבעית שחודרת לחדר האמבטיה מהחלון. לפני שאתם תולים את המראות, צבעו את הקירות בצבעים בהירים, רכים וניטרליים וחפשו רהיטים שמשלימים את הצבעים האלה. השתמשו במראות גדולות. מראות גדולות נותנות אשליה של גודל ושל מרחב. תלו מראה אחת גדולה מעל הכיור וצרו נקודת מיקוד מרתקת שתמשוך מבטים ותשקף את האור הטבעי שייכנס לחדר. רוצים להעצים את התאורה הטבעית? תלו שתי מראות מעל האסלה ותנו להן לתקשר עם המראה שמעל הכיור ולהחזיר את האור העצום שנע בחדר.

מראה מראה שעל הקיר

רוצים להבין במה דברים אמורים? הינה כמה מראות למקלחת שלא תוכלו להסיר את המבט מהן:

  • מראה עם מדף מעוגל מעץ אלון – פריט מושלם לחדרי אמבטיה קטנים. המדף המעוגל מעץ אלון מוסיף לחדר הרחצה לא רק אלגנטיות אלא גם מקום אחסון שימושי.
  • מראה עגולה עם חצי מסגרת בצבע לבן – פריט קלסי וטרנדי שנראה נפלא בחדרי אמבטיה קטנים. המסגרת הלבנה החצויה מוסיפה ניגודיות למראה ומשווה לה מודרניות מרשימה.
  • מראה עגולה עם מסגרת אסימטרית בצבע שחור – פריט יצירתי ונועז. המסגרת האסימטרית מוסיפה עניין ודינמיקה בחדר הרחצה.
  • מדף צף שחור עם מראה עגולה – פריט מודרני ונקי. המדף הצף יוצר תחושה של מרחב, והמראה העגולה מוסיפה אור ועומק לחדר.
  • מראת קשת עם מדף שחור – פריט רומנטי יפהפה. הקשת נותנת למראה אלגנטיות, והמדף השחור מוסיף לה ניגודיות.

תלו מראה מעוצבת בחדר האמבטיה שלכם, והשינוי ידהים אתכם. הגודל של חדר האמבטיה כבר לא ישנה לכם, כי לא תוכלו להתפעל מהמראה שתלויה בו.

מוכנים לחוש את המרחב?

הגדלת חדר האמבטיה אינה משימה מורכבת או יקרה. כל שעליכם לעשות להיות יצירתיים ולהעז. אנחנו כאן בשבילכם לעוד רעיונות מעולים. מוכנים לחוש את המרחב בחדר האמבטיה? הוא ממתין לכם.

מעוניינים בפרטים נוספים?

חייגו אלינו

או

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

איך לבחור ארון שירות למקלחת
ארונות אמבטיה ושירותים

איך לבחור ארון שירות למקלחת

חדר הרחצה הוא ממלכת הרגיעה של הבית, המקום האולטימטיבי להתרעננות, לצבירת כוחות ואנרגיות מחודשות, להרפיה. בשנים האחרונות ניתן להבחין בהשקעה חסרת תקדים בחדרי רחצה מבחינת

לצפייה »

תפריט נגישות אתר

Michal.webp

מיכל

נראה/תה לאחרונה לפני 3 דק'

נציג/ה:

היי 👋
אנחנו זמינים עבורך לכל שאלה גם בוואטסאפ

עכשיו

Img5 1.png