אסלות

כיצד מטפלים בנזילה מניאגרה סמויה?

תוספות בניה לטובת הגדלת חדר האמבטיה

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

ניאגרות סמויות הפכו פופולריות מאוד בעיצוב חדרי אמבטיה בזכות המראה הנקי והאסתטי שהן מעניקות. עם זאת, כמו כל מערכת טכנית, גם הניאגרות הסמויות עלולות לסבול מתקלות, כשהנפוצה שבהן היא נזילה כמובן.

נזילה בניאגרה סמויה עלולה להוביל לבזבוז מים משמעותי ולחשבון מים גבוה, ולכן חשוב לדעת כיצד לאתר את הבעיה ולטפל בה באופן יעיל. כדי להוריד את מפלס החרדה, נסביר לכם במאמר זה מיד את השלבים הראשוניים שחשוב לעשות, וכיצד ניתן לטפל בבעיה במהירות האפשרית.

ראשית כל, לאתר את מקור הנזילה

השלב הראשון באיתור נזילה הוא בדיקה ויזואלית של האזור שבו נמצאת הניאגרה. נזילה יכולה להופיע כסימני רטיבות או עובש על הקיר, טפטוף בלתי פוסק או זרימה איטית של מים באסלה גם כשהניאגרה אינה בשימוש.

ניאגרות סמויות עלולות לגרום לרעשי זרימה בלתי פוסקת של מים, גם כשהן אינן בשימוש. האזנה לרעשים אלו יכולה לסייע באיתור מוקד הנזילה. רעש של זרימת מים בתוך הקיר הוא אינדיקציה לנזילה פנימית.

לבסוף ניתן לערוך בדיקה באמצעות תווי הניאגרה ובשילוב עם מכשור לאיתור נזילות כך שיבהיר היכן מוקד התקלה ומהיכן המים דולפים.

הטיפול בנזילה עצמה

לפני ביצוע כל פעולה, חשוב לסגור את ברז המים הראשי של הניאגרה כדי למנוע זרימה נוספת של מים. אנו יוצאים מנקודת הנחה שאתם מזמינים איש מקצוע לשם כך, אך במידה ואתם עורכים את הבדיקה הזאת לבדכם, הרי שנבהיר כי זהו שלב קריטי במיוחד כדי למנוע הצפה במהלך התיקון.

בשלב הבא, יש לפתוח את מכסה הניאגרה כדי להגיע למערכת הפנימית. לרוב מדובר במכסה שממוקם מאחורי לחצן ההדחה או באחת הדפנות, תלוי בדגם וביצרן. פתיחת המכסה תאפשר גישה למנגנון הפנימי של הניאגרה, שכולל את המנגנון ההדחה, הצינורות והאטמים.

בדיקת האטמים והצינורות

במקרים רבים, הנזילה נובעת מבעיה באטמים הפנימיים של הניאגרה. האטמים נוטים להתבלות עם הזמן, במיוחד אם יש שימוש מוגבר בניאגרה דוגמת בית עם משפחה מרובת ילדים ובה תעבורת האנשים בשירותים היא גבוהה, או כאשר השהות בבית היא ממושכת יותר.

יש לבדוק אם האטמים מראים סימני בלייה או שחיקה ולהחליפם במידת הצורך. בנוסף, יש לבדוק את הצינורות הפנימיים לאיתור סדקים או חורים.

אם נמצא חלק פגום במערכת, יש להחליפו בחלק חדש. נציין כי למרות הפיתוי הרב בעלויות הנמוכות יותר, הרי שחשוב לבחור בחלקים מקוריים או תואמים לדגם הספציפי של הניאגרה, כדי להבטיח אטימה מלאה ותפקוד תקין של המערכת.

בדיקת המערכת לאחר התיקון

לאחר החלפת החלקים הפגומים והרכבת המערכת מחדש, יש לפתוח את ברז המים ולבצע בדיקה נוספת לוודא שהנזילה תוקנה. יש לבדוק שאין סימנים נוספים לנזילה ושהניאגרה פועלת כראוי.

תיקון נזילה בניאגרה סמויה אינו עניין פשוט והוא דורש מיומנות מסוימת בכלי עבודה בסיסיים והיכרות עם מערכת הניאגרה.

אמנם בחלק מהמקרים ניתן לטפל בנזילה באופן עצמאי (ותוכלו גם למצוא אינספור מדריכים מצולמים ברשת לכך), אך במקרים של נזילה מורכבת או כשל במערכת, מומלץ להזמין איש מקצוע מנוסה.

התהליך עשוי לדרוש זמן וסבלנות, ובחלק מהמקרים גם עלויות נוספות עבור חלקים חדשים. עם זאת, השקעה בתיקון נכון יכולה לחסוך הוצאות עתידיות ולשמור על מערכת הניאגרה פועלת תקינה לאורך זמן.

מעוניינים בפרטים נוספים?

חייגו אלינו

או

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מושב אסלה הידראולי
אסלות

תיקון נזילה בניאגרה סמויה

תיקון נזילת מים בניאגרה סמויה מה הסיבות שזה קורה, ואיך מתקנים מהי ניאגרה סמויה? ניאגרה סמויה היא מערכת הדחה מתקדמת, בה מיכל ההדחה מוסתר בתוך

לצפייה »
אסלה תלויה חרסה
אסלות

אסלה תלויה חרס

אסלה תלויה חרס - האסלה התלויה המהפכנית של חרס בישראל אם אתם בעלי בית או משרד שמחפשים אסלה תלויה איכותית בישראל - אסלה מסוג חרס

לצפייה »
מושב אסלה חרסה
אסלות

מושב אסלה חרסינה

מושב אסלה חרס - הבחירה הטובה ביותר לשיפור הבית בישראל אם אתם מחפשים מושב אסלה איכותי, נוח ומסוגנן כאחד, אל תחפשו רחוק יותר ממושבי האסלה

לצפייה »
אסלה תלויה גרואה
אסלות

אסלה תלויה גרואה

חברת גרואה בישראל חשפה לאחרונה את האסלה התלויה המהפכנית שלה – עיצוב לא רק אסתטי אלא גם פרקטי ביותר. דגם האסלה החדש הזה נועד לתלייה

לצפייה »
אסלה ניידת
אסלות

אסלה ניידת

עם גידול האוכלוסייה והתיירות לארץ, אסלה ניידת מציעה שירות חיוני לאירועים ציבוריים ופרטיים כאחד. הן קלות להתקנה, חסכוניים ומספקות פתרון בטוח ואמין לצרכי תברואה. בפוסט

לצפייה »
אסלה יפנית מחיר
אסלות

אסלה יפנית מחיר

חושבים לקנות אסלה יפנית לביתכם בישראל? אם כן, אז הגעתם למקום הנכון. בפוסט זה בבלוג, נסקור את היסודות של מה זה שירותים יפניים וכמה הם

לצפייה »
אסלה חרסה
אסלות

אסלה חרסינה

האם אתם מחפשים אסלה מהפכנית שיכולה לעזור לכם לחסוך במים ובאנרגיה? אם כן, אז כדאי לשקול לקבל את אסלת חרסינה מחברת 'חרסינה בישראל. חברה ישראלית

לצפייה »
אסלת בידה
אסלות

הכל על אסלת בידה

כשעברתי לראשונה לישראל, אחת ההפתעות הגדולות הייתה גילוי אסלות הבידה. אמנם שמעתי עליהם בעבר, אבל זו הייתה ההזדמנות הראשונה שלי לחוות אחד מהם באופן אישי.

לצפייה »

תפריט נגישות אתר

Michal.webp

מיכל

נראה/תה לאחרונה לפני 3 דק'

נציג/ה:

היי 👋
אנחנו זמינים עבורך לכל שאלה גם בוואטסאפ

עכשיו

Img5 1.png